سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفریحی

مواد خوراکی که باعث در رفلاکس آلرژیک در شیرخواران میشود

    نظر

مواد خوراکی که در رفلاکس آلرژیک (ویا علایم مخفی آن مثل بی قراری نوزاد یا شیرخوار) باید از آنها صرف نظر کرد: .

تمامی موادغیر ارگانیک مثل خوراکیهایی که حاوی مواد افزودنی یا نگهدارنده میباشند ازجمله
کمپوت-اب میوه های غیر طبیعی موجود در بازار-شیرینی و طعم دهنده ها

تمامی مواد ارگانیکی که از محصولات لبنی گاو یا گوشت گاو و گوساله تهیه شده اند مانند:
بیسکوییت،شیرینی،خامه،بستنی و... که حاوی شیر یا محصولات شیر هستند.ماست ، دوغ، کشک، قره قوروتو شکلات.

ادامه مطلب...

سوپ جو قرمز مجلسی

    نظر

 

سوپ جو قرمز یا سوپ جو رستورانی یکی از انواع سوپ جو کلاسیک است. به طور کلی سوپ، به نوعی خوراک مایع و گرم گفته می‌شود که از مواد مختلفی مانند آب، گوشت، مرغ یا سبزیجات به اضافه ادویه‌جات، رب و … تهیه می‌شود. در واقع سوپ را به عنوان پیش‌غذا و برای بازشدن اشتها و گرم‌شدن معده و آماده‌شدن برای صرف غذای اصلی میل می‌کنند.

سوپ جو قرمز مجلسی

سوپ‌ها به دو نوع سوپ رقیق و سوپ غلیظ تقسیم‌بندی می‌شوند که برخی از این سوپ‌های غلیظ، آنقدر مقوی و کامل هستند که می‌توانند حکم یک غذای اصلی به خصوص برای وعده شام را داشته باشند.

سوپ‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توان با تغییردادن برخی مواد اولیه یک نوع سوپ، آن را به سوپی دیگر تبدیل کرد. در اینجا قصد داریم طرز تهیه سوپ جو قرمز را به شما آموزش دهیم که جزو سوپ‌های رستورانی و کلاسیک بوده و معمولا در فصل پاییز و زمستان در اکثر رستوران‌ها و غذاخوری‌ها سرو می‌شود.

سوپ جو قرمز

نحوه رفتار درست با شوهر بدبین و شکاک

    نظر

اگر با به صدا در آمدن گوشی مبایلتان و صدای پیامک او و یا آوردن نام شخصی بر زبانتان ، همسرتان مشکوکانه به شما می نگرد و شما را سین جیمتان می کند و گاهی مخفیانه پیامک هایتان را چک می کند ،باید بگوییم شما با یک همسر شکاک روبرو هستید .

همسر شکاک

اعتماد و احترام دو محور اصلی و بسیار مهم هر رابطه ای هستند که در صورت آسیب هریک از آنان ممکن است رابطه کاملاً از بین برود. شک به همسر می تواند هم احترام و هم اعتماد را در زندگی زناشویی از بین ببرد و اینگونه باعث از هم پاشیدن زندگی مشترک گردد.

ادامه مطلب...

نکات ثبت رپورتاژ آگهی سایت نمناک

    نظر

نکات ثبت رپورتاژ آگهی سایت نمناک

در میان شیوه‌های تبلیغاتی دیجیتالی یکی از شیوه‌هایی که مورد توجه مدیران قرار گرفته است رپورتاژ آگهی بوده که این روزها بازدهی بسیار مناسبی دارد. رپورتاژ آگهی اگر در سایت‌های معتبر و با ارزش قرار گیرد می‌تواند تأثیر بسیار زیادی برای وضعیت کلی وب سایت داشته باشد. استفاده از رپورتاژ آگهی می‌تواند اطلاعات مناسبی را به مخاطب بدهد که این امر باعث جلب اعتماد وی می‌شود. با استفاده از رپورتاژ آگهی مناسب می‌توان خدمات وب سایت را به راحتی به کاربران معرفی کرد.

ادامه مطلب...

راز و رمز خوشمز ترکردن “سوسیس بندری”

    نظر

طرز تهیه سوسیس بندری

سیب زمینی ها را با مقداری آب بپزید و بعد پوست بگیرید . سپس سیب زمینی ها را نگینی درشت خرد کنید . تابه ای را روی حرارت قرار دهید و مقداری روغن داخلش بریزید تا داغ شود.

بعد پیاز ها را داخل روغن تفت دهید بعد از کمی تفت دادن زردچوبه را به آن اضافه کنید. بعد سوسیس های خرد شده  را داخل پیاز تفت داده شده بریزید و تفت دهید.

در حین تفت سوسیس ، رب گوجه فرنگی ، سیب زمینی پخته شده و مقداری نمک و فلفل ، به آن اضافه کنید و تفت دهید تا مواد سرخ شوند.

سوسیس بندری را با نان سفیدمیل کنید و یا اینکه می توانید از نان باگت هم استفاده نمایید.

ادامه مطلب...