سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفریحی

نحوه رفتار درست با شوهر بدبین و شکاک

    نظر

اگر با به صدا در آمدن گوشی مبایلتان و صدای پیامک او و یا آوردن نام شخصی بر زبانتان ، همسرتان مشکوکانه به شما می نگرد و شما را سین جیمتان می کند و گاهی مخفیانه پیامک هایتان را چک می کند ،باید بگوییم شما با یک همسر شکاک روبرو هستید .

همسر شکاک

اعتماد و احترام دو محور اصلی و بسیار مهم هر رابطه ای هستند که در صورت آسیب هریک از آنان ممکن است رابطه کاملاً از بین برود. شک به همسر می تواند هم احترام و هم اعتماد را در زندگی زناشویی از بین ببرد و اینگونه باعث از هم پاشیدن زندگی مشترک گردد.

شک در زندگی مشترک از موضوعاتی ویران کننده است و گاهی می تواند حسابی دردسرآفرین شود بنابراین باید علت به وجود آمدن شک و نحوه صحیح برخورد با آن را فرابگیرید.

در مراودات اجتماعی خود خیلی مراقب باشید به‌ویژه اگر طرف شما جنس مخالف باشد. هر نوع صحبت غیرکاری، تماس‌های بی‌مورد و روابط آزاد در محیط‌های کاری نتیجه‌ای شوم در بردارد که اگر شما هم فکری در سر نداشته باشید، همسرتان جور دیگری برداشت می‌کند.

نسبت به قول و قرار خود با همسرتان خیلی حساس باشید این موضوع برای مردها باید بیشتر رعایت شود، چرا که خانم‌ها هر نوع تأخیر را در رسیدن به قرار مثبت نگاه نمی‌کنند و طبیعتاً افکار منفی در آن‌ها شکل می‌گیرد.

هیچ کس در هیچ کجا چمدانی همراهش نیست که پر از حال خوب برای ما باشد و آن را به ما سوغات بدهد . حال خوب از درون ما می آید .

مهم این است که با توجه به داشته هایمان حال خوب را برای خودمان ایجاد کنیم .

مهم اینست که شادی های کوچک را برای خود بسازیم و از آنها احساس رضایت کنیم .

گاهی با یک بستنی قیفی ، با یک پیاده روی همراه با موزیک دلخواه ، با دیدن یک فیلم کمدی و … می توانیم حال خوب را به خودمان هدیه کنیم .

مهم این است که بخواهیم حال خوب داشته باشیم و حس قربانی به خودمان نگیریم!

 

تلافی نکنید

 زندگی مشترک میدان جنگ نیست و راه حل آرام کردن همسر شکاک تان، بیشتر کردن تردیدهایش نیست. اگر از همسرتان رنجیده اید، برای تلافی کردن موقعیتی را به وجود نیاورید که احساس شک بیشتری کند.

 به سراغ گذشته نروید

اگر قبلا سابقه نامزدی شکست خورده ای را داشته اید، از همسرتان پنهان نکنید و این قضیه را به اطلاع شریک زندگیتان برسانید اما به جزئیات وارد نشوید . هرگز درباره رازهای رابطه تمام شده خود به همسرتان چیزی نگویید.

هرگز نگذارید همسرتان در مورد موضوعاتی که مربوط به گذشته شماست بیش از حد سوال کند شما باید رازهای خودتان را داشته باشید و در مکان های خصوصیتان احساس امنیت کنید و خودتان هم به گذشته او وارد نشوید.

 روی نقطه حساس دست نگذارید

همه مرد ها در مورد یک موضوع واحد مثل مرد های دیگر حساسیت دارند زیرا همه آنان دوست دارند در زندگی یکه تاز باشند و تحمل ورود هر مرد دیگری را به زندگی نداشته باشند. گاهی همسرتان آنچنان حساس می شود که حتی تحمل شنیدن حرف هایی در مورد برادر و پدر شما را هم ندارند.

اگر فکر می کنید پدر و برادرتان در برخی کارها از همسرتان بهتر عمل می کنند و اگر این فکر ها را در مقابل او به زبان می آورید، زندگی مشترکتان را نابود می سازید.

مرد ها از مقایسه شدن بیزارند و اگر پای مرد دیگری حتی برادر شما به زندگیشان باز شود، کلافه می شوند. پس هیچگاه آنها را مقایسه نکرده و تصور نکنید این جملات می تواند عملکرد همسرتان را بهتر و او را باانگیزه تر کند.

خانه را میدان جنگ نکنید 

مدام در مورد این موضوع دعوا نکنید. حتی بدون حضور همسرتان با یک مشاور خانواده صحبت کنید و برای کم کردن حساسیت همسرتان یا رسیدن خودتان به آرامش از راهکارهایی که او به شما آموزش می دهد استفاده کنید.

به همسرتان مانند روزهای اول ازدواج محبت کنید

 اگر همسرتان احساس کند برای شما تکراری شده و فراموش گشته و نادیده گرفته می شود و به اندازه دیگران نمی تواند شما را شاد کند، ممکن است آسیب زیادی ببیند و حتی به مردی شکاک تبدیل شود پس به او بگویید در همه لحظات زندگی مشترکتان قلب شما را در اختیار او قرار دارد و جز او به کس دیگری فکر نمی کنید و مانند اوایل ازدواج با او با محبت رفتار کنید.

همچنین بخوانید :

لیگ جزیره و جدول لیگ برتر

علل ورم معده

مواد خوراکی که باعث در رفلاکس آلرژیک در شیرخواران میشود

جملات قصار ، زیبا و آموزنده از بزرگان

علت درد زیر شکم در آقایان چیست؟

 

منبع: cafebouk