سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفریحی

نکات ثبت رپورتاژ آگهی سایت نمناک

    نظر

نکات ثبت رپورتاژ آگهی سایت نمناک

در میان شیوه‌های تبلیغاتی دیجیتالی یکی از شیوه‌هایی که مورد توجه مدیران قرار گرفته است رپورتاژ آگهی بوده که این روزها بازدهی بسیار مناسبی دارد. رپورتاژ آگهی اگر در سایت‌های معتبر و با ارزش قرار گیرد می‌تواند تأثیر بسیار زیادی برای وضعیت کلی وب سایت داشته باشد. استفاده از رپورتاژ آگهی می‌تواند اطلاعات مناسبی را به مخاطب بدهد که این امر باعث جلب اعتماد وی می‌شود. با استفاده از رپورتاژ آگهی مناسب می‌توان خدمات وب سایت را به راحتی به کاربران معرفی کرد.

اهمیت استفاده از رپورتاژ آگهی در افزایش رتبه سایت

رپورتاژ آگهی یکی از شیوه‌های بهبود وضعیت سئوی سایت بوده که می‌تواند تاثیرگذاری مناسبی بر روی مخاطب داشته باشد. اگر بخواهید به صورت هدفمند به افزایش ترافیک سایت خود فکر کنید بهتر است به دنبال استفاده از رپورتاژ آگهی باشید. متون موثر رپورتاژ اگهی باید دارای برخی از شرایط باشد تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. متن‌های مؤثر اصولاً بیزینسی نیستند و معمولاً با عنوانی تهیه و فعال می‌شوند که نیازی از کاربر اینترنتی و یا اینکه به عنوان یک منبع افزایش آگاهی استفاده شوند، پس بهتر است که از حداکثر توان نوشتاری استفاده شود (حداقل 700 کاراکتر) تا هم بک لینک‌ها به صورت طبیعی‌تر جلوه کنند و هم پست شما قابل کلیک باشد.

استفاده از رپورتاژ آگهی مناسب که دارای لینک‌های معتبر و کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما باشد می‌تواند برای افزایش ترافیک سایت شما مؤثر باشد. بهتر است پس از نگارش یک متن مناسب که خدمات خود را به خوبی در آن به نمایش می‌گذارید، به دنبال وب سایت‌های معتبر باشید تا بتوانید رپورتاژ خود را در آن منتشر کنید. یکی از وب سایت‌هایی که در زمینه پذیرش رپورتاژ آگهی فعال بوده و می‌تواند در بهبود رتبه‌ی سایت شما مؤثر باشد نمناک است.

رپورتاژ نمناک

رپورتاژ آگهی در نمناک

نمناک به عنوان یکی از وب سایت‌های پربازدید ایرانی شناخته می‌شود که از سال 1391 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. این وب سایت در نخستین روزهای فعالیت خود با ارائه مطالب خانواده محور توانسته است در بین پربازدید‌ترین وب سایت‌های ایرانی قرار بگیرد. با گذشت چندین سال از تأسیس وب سایت نمناک دامنه‌ی فعالیت این سایت، گسترش پیدا کرده است. برای قرار دادن رپورتاژ در این وب سایت بهتر است نکات کلیدی و مهمی را رعایت کنید تا زودتر به نتیجه‌ی مطلوب دست پیدا کنید.

وب سایت نمناک دارای رتبه‌ی 4 ایران است که این امر می‌تواند نشان از قدرتمند بودن دامنه و صفحات این سایت باشد. با نگاه کردن به الکسای جهانی این وب سایت می‌توان متوجه این موضوع شد که رتبه 206 جهانی را به خود اختصاص داده است. نمناک دارای حدود 13 هزار لینک کلیدی بوده که به عنوان یک وب سایت معتبر برای درج رپورتاژ آگهی است. در آخرین بررسی‌های انجام شده می‌توان متوجه شد که بیش از 90 درصد کاربران این وب سایت از طریق موتورهای جستجو نظیر گوگل وارد سایت شده‌اند که این آمار نشان از اعتبار سئوی سایت دارد.

خصوصیت آگهی های رپورتاژی که در نمناک موثر بوده اند

برای این که بتوانید تأثیرگذاری بیشتری بر روی وب سایت خود دریافت کنید و اگر قصد دارید رپورتاژ آگهی را در وب سایت نمناک قرار دهید بهتر است به برخی از اصول نگارش رپورتاژ آگهی توجه کنید که بدین شرح است:

شما می‌توانید در هر رپورتاژ 4 لینک فالو به یک دامنه (فقط یک سایت) داشته باشید. از اسم برند و یا وب‌سایت خود در داخل تیترها استفاده نکنید زیرا باعث عدم طبیعی بودن و همچنین کاربر پسند نبودن می‌شود که انجام این امر توسط سردبیر نمناک نیز رد می‌شود. رپورتاژها در نمناک به صورت مطالب عادی خود سایت منتشر می‌شود پس حتماً دقت داشته باشید که بهتر است در داخل فایل خود چند گزینه زیر را داشته باشید :

  • لیستی از کیورد های مرتبط
  • متادسکریپشن
  • عکس شاخص
  • h1 تا h4
  • تایتل اصلی
  • تصاویر و همچنین آلت و تایتل برای تصاویر
  • خلاصه‌ای یک خطی از متن کلی
  • تیترها بیش‌تر از 45 حرف نباشند

اهمیت درج رپورتاژ آگهی در نمناک

با توجه به وضعیت فعلی وب سایت که در بالا به آن اشاره داشتیم، قطعاً متوجه این موضوع شده‌اید که وب سایت نمناک به عنوان یکی از وب سایت‌های معتبر و قدرتمند ایرانی شناخته شده که برای درج رپورتاژ آگهی بسیار مناسب است. اگر شما به عنوان مدیر کسب و کار بخواهید وضعیت سئو و لینک بیلدینگ وب سایت خود را بهبود ببخشید استفاده از خدمات رپورتاژ آگهی وب سایت نمناک توصیه می‌شود.

وب سایت نمناک با دارا بودن کاربران وفادار یک محل مناسب برای نمایش تبلیغات شما به صورت معرفی کالا و خدمات کسب و کار است. در حالت کلی توصیه می‌شود که متون خود را به‌صورت سئو شده در یک فایل ورد با رعایت کامل ساختار ارسال نمایید.


به‌صرفه‌ترین خرید رپورتاژ آگهی را با تریبون تجربه کنید.


سخن پایانی

در دنیای پر رقابت امروزی برای ماندن در کورس رقابت بهتر است به دنبال استفاده از شیوه‌های نوین لینک سازی باشید. در زمینه لینک سازی باید بدانید که انتخاب وب سایت معتبر و قدرتمند می‌تواند به شما در ساختن یک لینک سازی مناسب کمک کند. مدیران کسب و کارهای مختلف برای معرفی و ارائه خدمات خود باید به دنبال تبلیغات هدفمند باشند. یکی از شیوه‌هایی که می‌توان در آن وضعیت ترافیک وب سایت را بهبود بخشید استفاده از رپورتاژ آگهی است.

اگر شما بخواهید رپورتاژ آگهی خود را به صورت بهینه در وب سایت نمناک قرار دهید استفاده از چند نوع انکرتکست برای یک url در یک متن قطعاً باعث کم‌تر شدن تأثیر و حتی بی تأثیر شدن رپورتاژ شما خواهد شد به عنوان مثال توصیه می‌شود که کسانی در زمینه قالی‌شویی فعالیت می‌کنند تمامی کلمات خود را به صفحه اصلی و یا یک پیج مشخص ندهند بلکه با استفاده از لندینگ‌های مختلف و کلمات مختلف لینک‌سازی انجام دهند. از مقالات یونیک برای لینک سازی در وب‌سایت‌های رپورتاژ آگهی استفاده کنید اما قسمتی را که قصد دارید لینک بگذارید سعی کنید که از سایت خود کپی کنید، به عنوان مثال چند پاراگراف یونیک بنویسید و بعد در جای مرتبط پاراگرافی از سایت خود را کپی کرده تا طبیعی جلوه داده شود.

منبع: نمناک