سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفریحی

بازدید از کشور شگفت انگیز سورینام

    نظر

سورینام یکی از کشور های نسبتا کوچک در شمال آمریکای جنوبی است که بر اساس سرشماری های انجام شده جمعیتی در حدود 470 هزار نفر دارد. از پاراماریبو به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی این کشور دلار سورینام بوده و مردمش به زبان هلندی صحبت می کنند. سورینام با برزیل و گویان فرانسه همسایه است. این کشور برای سال ها یکی از مستعمره های هلند بود تا این که در سال 1984 به استقلال دست پیدا کرد. برای آشنایی با مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

جاذبه های گردشگری سورینام

باغ نخل

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور که در طول سال افراد زیادی از آن دیدن می کنند، باغ نخل نام دارد. شما می توانید با این مجموعه زیبا در پایتخت این کشور آشنا شوید. نه تنها در تمام این منطقه درخت های نخل سلطنتی وجود دارد، شما می توانید در آن با میمون کپوچین آشنا شوید. در طول سال ها این میمون ها به انسان ها عادت کرده اند و به همین دلیل شما به راحتی می توانید با آنها  از نزدیک آشنا شده و حتی به آنها غذا بدهید. مسلما بازدید از باغ نخل می تواند یک تجربه شگفت انگیز را برای شما رفم بزند.

قلعه زیلاندیا

از دیگر دیدنی های مهم این کشور که بهتر است بازدید از آنها را در لیست خود قرار دهید، می توان به قلعه زیلاندیا اشاره کرد. این قلعه نظامی که در پایتخت قرار داد، در سال 1640 توسط فرانسوی ها ساخته شده است. در این قلعه نبرد های متعددی رخ داده است و به همین دلیل به بیشتر قسمت های آن آسیب وارد شده است. قلعه زیلاندیا در حال حاضر به یک مرکز تفریحی تبدیل شده که شما می توانید در طول روز از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر از آن دیدن کنید.

منطقه حافظت شده سورینام مرکزی

این کشور طبیعت بکر و زیبایی دارد و به همین دلیل بازدید از مکان های طبیعی آن به شدت توصیه می شود. یکی از برترین این مکان ها به منطقه حافظت شده سورینام مرکزی مربوط می شود که شما می توانید با آن در بخش های مرکزی این کشور آشنا شوید. این بخش به صورت کامل با درختان بارانی و پوشش گیاهی سبز پوشیده شده است که در آنها طیف گسترده ای از گونه های جانوری زندگی می کنند. شما می توانید با استفاده از تور های گردشگری مجاز از منطقه حافظت شده سورینام مرکزی دیدن کنید.

مخزن سد Brokopondo

یکی دیگر از مکان های زیبای این کشور مربوط به مخزن سد Brokopondo می شود. این مخزن در فصل های مختلف سال، میزان آب متفاوتی دارد ولی بدون شک بهترین فصل برای بازدید از آن زمستان می باشد. در حال حاضر مخزن سد Brokopondo یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور محسوب می شود که در طول سال افراد زیادی از آن دیدن می کنند. جالب است بدانید که این مخزن آب آشامیدنی همه مردم این کشور ار تامین می کند.

منبع: برفانک